"By się rozwijać potrzebuję innych ludzi (...) gdy się nudzę, włączam sobie gry lub filmik. Nie potrafię inaczej, nie wiem, jak mogę inaczej".
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Resetowanie ustawień
Reset

SPOSÓB NA LEKTURĘ

 

Wiadomo, że uczniowie na samo słowo “lektura” lekko się wzdrygają.

Jak pokonać ich niechęć, jak zachęcić do czytania, jak sprawdzić znajomość tekstu, jak omówić lekturę, żeby nie zanudzić uczniów?

My omawiamy lekturę poprzez działanie. Uczniowie w grupach wykonali makietę planety Małego Księcia, a następnie omówili swoje prace.

Dowiedzieliśmy się gdzie mieszka bohater, co znajduje się na jego planecie i czym się zajmuje. 
Na kolejnej lekcji uczniowie podzieleni na grupy tworzyli trójwymiarowe planety, które odwiedził Mały Książę.

Mieli za zadanie umieścić na nich cytaty, wartości, cechy bohaterów, zdarzenia, rysunki.

Po skończonej pracy wszystkie planety stworzyły swego rodzaju galaktykę Małego Księcia (zawiesiliśmy je w klasie).

 

M. Wojciechowska

Data dodania: 2018-02-21 13:45:00
Data edycji: 2018-09-19 13:48:49
Ilość wyświetleń: 3349

Kalendarz

Konkursy

ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU!
Więcej informacji
GodłoBIP

„Choćbyśmy nawet mogli stać się uczonymi uczonością drugich, mądrzy możemy być jedynie własną mądrością.”

Michel de Montaigne

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej