Niedawno, na zajęciach uczniowie klasy 3″B” poznali nową metodę dydaktyczną jaką jest lapbook.
Współpracując ze sobą wykonali tzw. książeczkę, w której znalazły się najważniejsze wiadomości na temat regionu Mazowsza oraz stolicy Polski – Warszawy.
Uczniowie, mając zebrany materiał musieli z niego wybrać najistotniejsze treści i chowając je w koperty lub skrytki skomponowali logiczną całość.
Forma tworzenia lapbooków bardzo spodobała się uczniom, tym bardziej, iż nie ma tutaj określonych zasad.
Liczy się wyobraźnia, kreatywność i twórcze myślenie.
Toteż, pracując w grupach stworzyli lapbooki na temat POLSKICH PARKÓW NARODOWYCH.
Zadanie to nauczyło ich nie tylko współpracy, ale także pozwoliło na duże uporządkowanie wiedzy na temat omawianego zagadnienia.
Tekst i zdjęcia: M.Okunek
„Choćbyśmy nawet mogli stać się uczonymi uczonością drugich, mądrzy możemy być jedynie własną mądrością.”
72-132 Mosty
Mosty 4