W czerwcu zakończyliśmy działania związane z realizacją projektu „Wzmacnianie procesu indywidualizacji nauczania”. Projekt trwał od 1 listopada 2017 roku i ostatecznie zakończy się 31 sierpnia 2019r.
Celem ogólnym projektu było zwiększenie potencjału edukacyjnego Szkoły Podstawowej w Mostach objętej wsparciem, oraz wiedzy i umiejętności ich uczniów poprzez rozwój indywidualizacji pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Projekt objął wsparciem 64 uczniów klas 4-8 szkoły podstawowej - mających specjalne potrzeby edukacyjne. Ponadto w ramach projektu dofinansowano liczne szkolenia z zakresu indywidualizacji dla nauczycieli oraz porady dla rodziców. Szkoła została doposażona w pomoce dydaktyczne i sprzęt do rozpoznawania i wspierania specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów (podręczniki, programy).
Efektem projektu było zwiększenie liczby uczniów i uczennic objętych indywidualizacją oraz wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi zarówno w obszarze deficytów jak i zdolności.
Wartość projektu: 295.931,25 zł, w tym wkład Europejskiego Funduszu Społecznego: 251.541,56 zł
W ramach projektu uczniowie uczestniczyli w: zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, terapii logopedycznej, zajęciach wyrównawczych z j. polskiego, j. angielskiego, matematyki, gimnastyce korekcyjno-kompensacyjnej, zajęciach rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne oraz warsztatach z j. polskiego, j. angielskiego, matematyki i przyrody.
Na zdjęciach uczniowie podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych prowadzonych przez M. Wojciechowską.
„Choćbyśmy nawet mogli stać się uczonymi uczonością drugich, mądrzy możemy być jedynie własną mądrością.”
72-132 Mosty
Mosty 4