"By się rozwijać potrzebuję innych ludzi (...) gdy się nudzę, włączam sobie gry lub filmik. Nie potrafię inaczej, nie wiem, jak mogę inaczej".
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Reset
Reset

LEKTURA BAWI, UCZY, WYCHOWUJE – KREATYWNIE Z LEKTURĄ

 

 

W jaki sposób sprawdzić czy uczniowie znają treść lektury?

Znów sprawdzian?

NIE! Jak to zrobić by było to przyjemne i ciekawe zarówno dla uczniów, jak i dla nauczyciela?

A MOŻE BY TAK NAGRAĆ FILM?

Moi zdolni uczniowie na jedną lekcję zamienili się w reżyserów, scenografów itd.

Zadanie było proste: przedstaw w formie filmu treść lektury.

Warunek był jeden, aby dobrze wykonać to zadanie należało znać treść lektury. 


Młodzież przygotowała makiety, rekwizyty i TELEFONY!

Przygotowywali ujęcia, robili zdjęcia, a następnie za pomocą aplikacji PICPAC stworzyli film.

Zabawa była świetna, kreatywna i twórcza.

 

Uczniowie musieli wykazać się wieloma umiejętnościami:

zaplanować pracę, stworzyć scenografię, opracować scenariusz, wykazać się kreatywnością i umiejętnością korzystania z narzędzi TIK.

Praca musiała być spójna i logiczna.


Na efekty nie trzeba był długo czekać! Dla mnie bomba.

 

Mało tego, jestem przekonana, że moi uczniowie przeczytali lekturę. :)

 

M. Wojciechowska 

 


Poniżej film 
Marcela, Filipa i Olka; Patrycji, Dominiki i Magdy. Filmy pozostałych uczniów:

FilmFilm 2

 

 

 

Data dodania: 2018-05-12 00:00:00
Data edycji: 2018-09-22 15:55:12
Ilość wyświetleń: 745

Kalendarz

Konkursy

ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU!
Więcej informacji
GodłoBIP

„Choćbyśmy nawet mogli stać się uczonymi uczonością drugich, mądrzy możemy być jedynie własną mądrością.”

Michel de Montaigne

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej