"By się rozwijać potrzebuję innych ludzi (...) gdy się nudzę, włączam sobie gry lub filmik. Nie potrafię inaczej, nie wiem, jak mogę inaczej".
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Resetowanie ustawień
Reset

Zabawka w roli głównej

Zabawka w roli głównej
Podczas ostatnich zajęć drugoklasiści przynieśli do szkoły swoje zabawki. Dlaczego? Ponieważ dzięki niej uczniowie rozwijali umiejętność wypowiadania się w formie opisu. Na początku dzieci dzieliły się informacjami na temat swojej ulubionej zabawki, a następnie ją opisywali. Poprzez podejmowane działania uczniowie:
- rozwijali umiejętność wypowiadania się w sposób uporządkowany;
- poszerzali zasób słownictwa;
- doskonalili umiejętność opisu;
- budowali pewność siebie prezentując zabawkę przed klasą;
- rozwijali kompetencje komunikacyjne oraz umiejętności społeczne;
- tworzyli samoocenę.
Małgorzata Cynarzewska - Okunek
Data dodania: 2025-11-02 17:59:29
Data edycji: 2025-11-02 18:00:18
Ilość wyświetleń: 11

Kalendarz

Konkursy

ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU!
Więcej informacji
GodłoBIP

„Choćbyśmy nawet mogli stać się uczonymi uczonością drugich, mądrzy możemy być jedynie własną mądrością.”

Michel de Montaigne

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej