"By się rozwijać potrzebuję innych ludzi (...) gdy się nudzę, włączam sobie gry lub filmik. Nie potrafię inaczej, nie wiem, jak mogę inaczej".
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Resetowanie ustawień
Reset

ZAKODOWANE OPOWIADANIE

ZAKODOWANE OPOWIADANIE

Na ostatnich lekcjach języka polskiego piątoklasiści uczyli się redagować opowiadanie z dialogiem. Poznali jego wyznaczniki i elementy. Następnie przystąpili do pisania twórczego opowiadania w parach.  Nie było to łatwe zadanie, ale prawdziwe wyzwanie czekało na nich dopiero w sali komputerowej. Tam, uczniowie musieli zakodować swoje opowiadanie w Scratchu. Wymagało to od nich wielu umiejętności, ale stanęli na wysokości zadania i świetnie sobie z nim poradzili. Wprowadzenie metody kodowania pisemnych form wypowiedzi wzbudziło duże zainteresowanie u uczniów, zainspirowało ich,  pobudziło ciekawość, chęć działania, odkrywania i poznawania, sprowokowało do myślenia twórczego i kreatywnego, poprzez zabawę skłoniło do analizy i logicznego myślenia. W ten sposób tradycyjne opowiadania zyskały zupełnie nową formę. 

M. Wojciechowska

Data dodania: 2019-10-30 22:18:48
Data edycji: 2019-10-30 22:22:01
Ilość wyświetleń: 725

Kalendarz

Konkursy

ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU!
Więcej informacji
GodłoBIP

„Choćbyśmy nawet mogli stać się uczonymi uczonością drugich, mądrzy możemy być jedynie własną mądrością.”

Michel de Montaigne

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej