"By się rozwijać potrzebuję innych ludzi (...) gdy się nudzę, włączam sobie gry lub filmik. Nie potrafię inaczej, nie wiem, jak mogę inaczej".
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Resetowanie ustawień
Reset

“ZAKODOWANA MATEMATYKA”

 

 

Dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie na macie do kodowania, czemu nie?

Powyższe działania dydaktyczne podjęli uczniowie klasy IV “B”, którzy mieli za zadanie utworzyć kod spełniający określone warunki.

Przeliczali, porównywali, segregowali, dodawali, odejmowali, mnożyli i dzielili…

Poprzez stworzenie kodu drogi od startu (żółte pole) do mety (czerwone pole) uczniowie utrwalali umiejętności obliczania działań matematycznych.

 

 

Tekst i zdjęcia: M.Okunek

Data dodania: 2018-09-21 21:01:00
Data edycji: 2018-09-22 21:02:40
Ilość wyświetleń: 881

Kalendarz

Konkursy

ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU!
Więcej informacji
GodłoBIP

„Choćbyśmy nawet mogli stać się uczonymi uczonością drugich, mądrzy możemy być jedynie własną mądrością.”

Michel de Montaigne

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej