Przez cały tydzień uczniowie klasy 3 “B” pogłębiali wiedzę z zakresu edukacji matematycznej.
Nowoczesne technologie, właściwie dobrane ćwiczenia i zadania usprawniły u uczniów m.in. analizę i syntezę wzrokową, orientację przestrzenną, logiczne myślenie.
Korzystając na zajęciach z komputera i tablicy interaktywnej m.in. układali przedstawione figury z dostępnych części tangramu w ten sposób, by każda część musiała do siebie przylegać, wykonując działania matematyczne, za pomocą strzałek kodowali drogę ufoludkowi, utrwalali pojęcie symetrii oraz tabliczkę mnożenia poprzez ćwiczenia interaktywne.
Dodatkowo, korzystając z cyrkla rysowali koła i wykonywali dyktando graficzne.
TIK to z jednej strony świetny sposób, aby naukę połączyć z zabawą, a z drugiej zmotywować uczniów do nauki.
Tekst i zdjęcia: M.Okunek
„Choćbyśmy nawet mogli stać się uczonymi uczonością drugich, mądrzy możemy być jedynie własną mądrością.”
72-132 Mosty
Mosty 4