"By się rozwijać potrzebuję innych ludzi (...) gdy się nudzę, włączam sobie gry lub filmik. Nie potrafię inaczej, nie wiem, jak mogę inaczej".
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Reset
Reset

W świecie Unii Europejskiej.

W świecie Unii Europejskiej.

Chociaż święto Unii Europejskiej przypada 9 maja, to jednak uczniowie klas edukacji wczesnoszkolnej postanowili to wydarzenie "uczcić" troszkę wcześniej.

Podczas nauczania hybrydowego uczniowie podjęli różnorodne działania:

 

  • ćwiczyli aktywne słuchanie;
  • pracowali z mapą Europy i Polski;
  • utrwalili wiedzę na temat krajów UE, poznali ich stolice oraz wybrane zabytki;
  • zapoznali się z funkcjonowaniem UE i zasadami obowiązującymi w Zjednoczonej Europie;
  • w formie lapbooka oraz prezentacji w programie PowerPoint przedstawili wybrane państwo UE;
  • wykorzystując metodę aktywizującą na tablicy Joambord tworzyli skojarzenia związane z UE oraz Polską;
  • wykazując się zdolnościami plastycznymi powstały piękne prace plastyczne;
  • rozwiązywali interaktywne quizy ze najomości Unii Europejskiej oraz Polski;
  • były smakołyki, nagrania przebojów i tańce charakterystyczne dla danego państwa UE.

Wszyscy uczniowie świetnie ze sobą współpracowali, a aktywność podczas wykonywanych zadań była przeogromna. Brawa dla Was!!!

Podziękowania także dla rodziców uczniów klasy 1 za pracę, jaką włożyli w to, aby ten dzień był ciekawy i pełen niespodzianek.

Nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej oraz Samorząd Uczniowski EW.

Data dodania: 2021-05-03 11:23:30
Data edycji: 2021-05-03 11:25:35
Ilość wyświetleń: 335

Kalendarz

Konkursy

ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU!
Więcej informacji
GodłoBIP

„Choćbyśmy nawet mogli stać się uczonymi uczonością drugich, mądrzy możemy być jedynie własną mądrością.”

Michel de Montaigne

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej