"By się rozwijać potrzebuję innych ludzi (...) gdy się nudzę, włączam sobie gry lub filmik. Nie potrafię inaczej, nie wiem, jak mogę inaczej".
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Reset
Reset

SZKOŁA DEMOKRACJI

 

Jak już wcześniej pisaliśmy samorząd uczniowski szkoły podstawowej klas IV-VI uczestniczy w projekcie “Szkoła demokracji” realizowanym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej.

Jednym z powierzonych nam zadań było przeprowadzenie w naszej szkole diagnozy i zbadanie w jakim stopniu jesteśmy szkołą demokratyczną.

W związku z tym samorząd uczniowski zorganizował spotkanie, w którym uczestniczyła pani dyrektor, przedstawicie samorządu i chętni uczniowie naszej szkoły.

Celem zebrania było zbadanie w jakim stopniu spełniamy kryteria szkoły demokratycznej.

 

Posiedzenie rozpoczęliśmy od prezentacji multimedialnej, która posłużyła nam do dokładnego omówienia i wyjaśnienia każdego z kryteriów.

Następnie każdy indywidualnie wypełnił tabelki z kryteriami i odpowiedział na pytania czy jego zdaniem dane kryterium jest spełniane w naszej szkole.

Po wspólnym przeanalizowaniu wyników okazało się, że nasza szkoła jest demokratyczna w następujących obszarach: wybory reprezentacji, podejmowanie decyzji, zasoby i kwestie formalne, szkoła otwarta.

Natomiast musimy jeszcze popracować nad trzema następującymi obszarami: działania uczniów, uczenie się i nauczanie oraz komunikacja i media.

A więc nie ma na co czekać, przystępujemy jak najszybciej do pracy.

 


M. Wojciechowska

Data dodania: 2018-09-17 23:27:45
Data edycji: 2018-09-17 23:29:25
Ilość wyświetleń: 825

Kalendarz

Konkursy

ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU!
Więcej informacji
GodłoBIP

„Choćbyśmy nawet mogli stać się uczonymi uczonością drugich, mądrzy możemy być jedynie własną mądrością.”

Michel de Montaigne

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej