Przez ostatnie dni uczniowie klasy 1"A" rozwijali swoje umiejętności informatyczne. Poprzez edukacyjny język Scratch pierwszoklasiści uczyli się podstaw programowania. Tworzyli skrypty, łącząc ze sobą odpowiednio klocki, tworzyli nowe duszki i je dublowali. Dodatkowo, dobierając odpowiednie komendy, sterowali kotkiem, który poruszał się zgodnie z utworzonym skryptem. Na zajęciach gościł także mBot - robot, dzięki któremu uczniowie zostali zapoznani z zagadnieniem robotyki i elektroniki. Ten inteligentny robot poprzez zabawę wprowadził uczniów w naukę programowania i świat nowej technologii. Dzięki udziałowi w projekcie dotyczącego programowania, nie tylko uczniowie klasy 1"A" ale także pozostali uczniowie edukacji wczesnoszkolnej będą mieli możliwość rozwoju horyzontu edukacyjnego, kreatywnego oraz logicznego myślenia.
Tekst i zdjecia: M.Okunek
„Choćbyśmy nawet mogli stać się uczonymi uczonością drugich, mądrzy możemy być jedynie własną mądrością.”
72-132 Mosty
Mosty 4