"By się rozwijać potrzebuję innych ludzi (...) gdy się nudzę, włączam sobie gry lub filmik. Nie potrafię inaczej, nie wiem, jak mogę inaczej".
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Resetowanie ustawień
Reset

LEKCJE POLSKIEGO Z UŻYCIEM NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII, CZYLI OZOBOTY W AKCJI

 

 

Szukamy różnych sposobów na naukę.

Na lekcję powtórzeniową o rzeczowniku zawitał do nas OZOBOT.

Zanim przystąpiliśmy do zabawy z naszym nowym “kolegą”, uczniowie musieli zaprogramować dla niego drogę.

Aby lepiej utrwalić sobie wiadomości o rzeczowniku podzieliliśmy się na dwie grupy.

Każda z grup przygotowała dla przeciwnej drużyny planszę z pytaniami dotyczącymi rzeczownika.

Na arkuszu uczniowie zapisali również odpowiedzi na te pytania. Jedne odpowiedzi były prawidłowe, inne nie.

Zadaniem przeciwnej drużyny było wskazanie poprawnej odpowiedzi i zaprogramowanie dla OZOBOTA właściwej drogi.

 


M. Wojciechowska

Data dodania: 2018-09-14 20:52:00
Data edycji: 2018-09-22 20:55:03
Ilość wyświetleń: 802

Kalendarz

Konkursy

ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU!
Więcej informacji
GodłoBIP

„Choćbyśmy nawet mogli stać się uczonymi uczonością drugich, mądrzy możemy być jedynie własną mądrością.”

Michel de Montaigne

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej