Któregoś dnia uczennica podeszła do mnie i zapytała się, czy może zaplanować lekcje i ją poprowadzić. I tak to się u nas zaczęło! Moi uczniowie z ogromnym zapałem zaczęli tworzyć cele, kryteria wg których przeprowadzali lekcje. Przygotowując się m.in. do zajęć z wychowania fizycznego tworzyli własne lapbooki, zawierające różnego rodzaju aktywności. Na dłużej zagościła także w naszej klasie geografia, gdyż Martynka, zafascynowana tym przedmiotem, poprowadziła lekcje na temat "Polska w Europie". Korzystając z mapy Europy zapoznała nas z położeniem Polski w Europie, omówiła państwa sąsiadujące z Polską ze wskazaniem ich stolic. Na zajęciach poznaliśmy także zagraniczne banknoty. Gdy słyszeliśmy nazwę kraju, z ktorego jest dany banknot, szukaliśmy jego położenia na mapie. Było to dla uczniów super doświadczenie. A może nawet udało się nam wprowadzić elementy "Lekcji odwróconej"? Mam nadzieję, że niebawem do nich wrócimy...
M.Okunek
„Choćbyśmy nawet mogli stać się uczonymi uczonością drugich, mądrzy możemy być jedynie własną mądrością.”
72-132 Mosty
Mosty 4