"By się rozwijać potrzebuję innych ludzi (...) gdy się nudzę, włączam sobie gry lub filmik. Nie potrafię inaczej, nie wiem, jak mogę inaczej".
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Reset
Reset

KLASA PEŁNA TAJEMNIC, CZYLI ESCAPE ROOM NA JĘZYKU POLSKIM

 

 

Uczniowie klasy siódmej, jak co dzień, przyszli na lekcję języka polskiego z uśmiechem na twarzy.

Jednak jakież było ich zaskoczenie, gdy na drzwiach od klasy zobaczyli napis: Latarnia w Aspinwall. Tego dnia sala języka polskiego zamieniła się właśnie w latarnię.

Uczniowie z lekkim podekscytowaniem, ale zarazem z dużą czujnością przekroczyli próg klasy. Mieli rację? Bo gdy tylko ostatni uczeń wszedł do sali, klucze w drzwiach przekręciły się?

Teraz już byli zdani sami na siebie.

Podzieleni na grupy musieli rozszyfrować tajemnicę latarnika, który w dziwnych okolicznościach przepadł bez wieści.

Pełni zaangażowania, krok po kroku, rozwiązywali tajemnice sali pełnej zagadek.

To był jedyny sposób na odnalezienie klucza i ucieczkę.Uczniowie mieli określić tożsamość Skawińskiego, wyjawić jego najskrytsze sekrety, odkryć demony przeszłości, poznać koleje losu bohatera literackiego.

W trakcie pracy odnajdywali ukryte w sali (pod doniczkami, na tablicy, przy oknach itp.) zagadki, rebusy, krzyżówki.

Mieli za zadanie uszeregować je w odpowiedniej kolejności oraz zredagować CV bohatera.

Z wypiekami na twarzy i z dużym zaangażowaniem, zmierzali do celu, by ostatecznie odnaleźć klucz i uwolnić się.

 

 

M. Wojciechowska

Data dodania: 2018-08-30 20:47:00
Data edycji: 2018-09-22 20:50:02
Ilość wyświetleń: 896

Kalendarz

Konkursy

ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU!
Więcej informacji
GodłoBIP

„Choćbyśmy nawet mogli stać się uczonymi uczonością drugich, mądrzy możemy być jedynie własną mądrością.”

Michel de Montaigne

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej