"By się rozwijać potrzebuję innych ludzi (...) gdy się nudzę, włączam sobie gry lub filmik. Nie potrafię inaczej, nie wiem, jak mogę inaczej".
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Reset
Reset

''Ja tu prowadzę zajęcia...''

''Ja tu prowadzę zajęcia...''

"Pani Małgosiu, czy mogę poprowadzić lekcję...?" - i tak sie zaczęło. W klasie pierwszej nastąpiła zamiana ról - uczniowie stają się nauczycielem. Stojąc po "drugiej stronie biurka":

  • angażują sie w proces uczenia się;
  • prezentują swoje pasje oraz samych siebie;
  • pokonują tremę zwiazaną z publicznym wystąpieniem;
  • integrują cały zespół klasowy.

Samodzielne prowadzenie zajęć na pewno dodaje pewności siebie i bez wątpienia wpływa na samoocenę ucznia. Jest również jedną z metod odwróconej lekcji, gdyż wymaga wcześniejszego wyszukania przez ucznia informacji. Przyglądając się moim uczniom byłam pełna podziwu ich zaangażowania, precyzji i kreatywności w przekazaniu wiedzy tak, aby zainteresować wszystkich w klasie. Mam nadzieję, że takich moich "odważnych nauczycieli" będzie więcej.

M.Okunek

Data dodania: 2022-04-06 23:06:53
Data edycji: 2022-04-06 23:08:07
Ilość wyświetleń: 231

Kalendarz

Konkursy

ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU!
Więcej informacji
GodłoBIP

„Choćbyśmy nawet mogli stać się uczonymi uczonością drugich, mądrzy możemy być jedynie własną mądrością.”

Michel de Montaigne

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej