Uczniowie klas 1 - 3 wzięli udział w Europejskim Tygodniu Kodowania. Z ogromnym zaangażowaniem podejmowali działania związane z programowaniem i kodowaniem. CodeWeek okazał się być dla pierwszaków świetną okazją do utrwalenia nazw kolorów, liczb oraz poznawania alfabetu w j. angielskim. Klasa 2 postanowiła przy pomocy klocków sprawdzić umiejętność słuchania i wykonywania poleceń. Debugowanie to skomplikowany proces, wymaga ogromnego skupienia. Jak się jednak okazało, kodowanie świetnie rozwinęło tę umiejętność. Klasa 3"A", wykorzystując aplikację Scratcha tworzyła za pomocą skryptów interaktywne animacje i historyjki. Dodatkowo bawiąc się muzyką, tworzyli skrypt do "Czcz- cza". Klasa 3"B" korzystała na zajęciach z aplikacji Kodable utrwalając tym samym podstawy kodowania. Za pomocą dużego lustra, maty do kodowania i aplikacji Photo Mirror utrwalali pojęcie takie jak oś symetrii. CodeWeek był dla nas świetną okazją, by kontynuować przygodę z programowaniem. Poprzez podjęte działania uczniowie rozwinęli umiejętnośc analitycznego i logicznego myślenia.
Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej
„Choćbyśmy nawet mogli stać się uczonymi uczonością drugich, mądrzy możemy być jedynie własną mądrością.”
72-132 Mosty
Mosty 4